2012年6月23日 星期六

最要放下賤男

近來朋友J 很生氣, 氣得在FACEBOOK UNFRIEND 了她一個老朋友。
朋友絕交不外乎爭仔和金錢? 錯了, 今次朋友要unfriend Ms. T, 是因為T 身邊的一個賤男。

UM,  讓我簡單交代一下。 T 是我們的一個舊同學, 樣子還不錯吧, 中學之後便出來工作, 拍了數次拖, 然後就跟Mr. Z 拍拖, 無風無浪的日子, 兩口子似是不錯, 對, 只限 「無風無浪的日子」, 每次吵架, FACEBOOK, 就會充斥著他們互罵的POST。  不知來龍去脈的人, (例如我), 一直都以為他們只是比較激動的一對。 直至T 打事件的details, 我才發現事件, 不只激動, 那男的直頭是癲癲地。


分手後問女方拿回所有禮物的支出, 已經是賤的了吧。 出奇是, T問J 借了一筆錢, 誓要跟T 劃清界線, J 支持朋友, 義不容辭的結果, 就是過了一頭半個月, Z 走去求T 原諒, 說自己千百個不是, 然後T 就跟Z 再走在一起。

朋友J 已經氣上心頭, 「我支持她跟你口中最賤格的男人分開, 原來十句八句甜言蜜語就能令她忘掉Z 從前種種不是!」

之後類似的故事一次又一次又發生, 有大有小。 大至Z在微搏爆每一個女生都不會想被別人知的事, 男方打電話到女方家威脅公開沒有女生想被公開的something, 還有在WTS APP 恐嚇破壞T 的工作, 在差佬面前扮死, 令T 被帶了返差館。

這一切一切的發生, 令T每一次都說會堅決分手, 但所謂的「堅決分手」都被Z 說的大堆美麗動聽轉化成「佢真係改過嫁啦, 我原諒佢, 你都唔好咁憎佢啦 J」。

「我就來嬲到死, 佢點解可以一次又一次返個賤男身邊, 佢有冇諗過我為佢做左幾多野, 次次有事就喊晒野來搵我, 我就出錢出力幫佢, 佢就點都唔識醒。」J 在電話怒吼。

「佢又同返佢一齊呢?」我的淡然跟J 形成強烈對比。

「(吼) 佢都唔知佢父母幾擔心佢, 幾怕有一日會係A1 頭條是到佢, 咁就冇左個女!」J 再罵道。

 「今次個GAP 得兩個星期之喎好似? 乜唔係一個月前先分過叻一次手咩?」我想像不到, 原來甜言蜜語和無限大的promises 會那麼易令一個女生心動。

也許雖然我生出來就有所有女性的表徵, 但就少了女人對承諾的幻想。


話說出來容易, 各位包括我在內, 都應該說過「I love you forever」之類的話吧, 別問我那forever 到了哪裡, 我連那love 跑了去邊都不知道。聽不可靠, 眼見為真啊! 一個人愛自己, 還是愛你, 要用眼看, 用心感受, 不是用耳能聽得到的呢! 他愛你就自然不會傷害你, as simple as that.

如果你還在因為他答應你, 以後會珍惜你, 甚至出的所有糧都給你, 請你想一下他其實有幾言過其實吧! 再不是, 你想想, 你現在出國努力讀書, 他朝你的金融才俊/富二代給你的HERMES 是Z 多少幾何級的人工啊! 呵呵

我相信你不會不知道你父母的憂心, 如果你是有所顧慮而不敢分手, 快趁香港還是一個法冶社會的時候報警啦~

沒有留言:

張貼留言